staann

hejhej! :)
sry att jag nt har kunnat blogga idag..
har verkligen inte haft tid.
har So-prov imon så har pluggat.
& Innan det var jag med Gisela, sen skulle hon dra så träffade jag Sean & Lion en stund, så körde vi Pizza krig...
sen så träffade jag miriam, så va vi med Nellie, Zhila, Angelique, Keyla & någon random tp,hihi.
sen så åkte jag & Miriam in till stan, miriam skulle köpa skolfoto kläder & jag köpte en earcuff :D
imon så ska jag, Clara, Zeinab & Alice sova hos Alina, hon fyller år på söndag så hon ska ha tjejkväll imon.
& på lördag klockan tre ska jag på ngn dopp fest grej..
hur ska jag orka?!
men ska kolla robinsson nu, bloggar sen.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0