Miriam sover över!

heeeeeeeeeeeeyy'
Dagen:
vi hade frilufsdag på rambergsvallen, det var faktist skitkul, jag sprang 100 meter på 16s :D
sen gick Jag, Clara, Alina & Alice till donken & efter de tillbaks till skolan & kolla på 'ett öga rött'.
sen så träffade jag Angelique & Zhila, så var vi ute med Diesel ange's hund.
sen så kom miriam, så åkte vi till meeeej
så kom mdet en tvär läskig tant som hadé blivit slagen i huvudet av sin kille,
så hon typ börja jagga oss från ingen stanns, haha.
Juste.. jag tappade min iphone?! :/
fast jag ska fixa nytt glas imon ;)
nu ska vi gå & duscha sen fixa läxor!
jag kanske bloggar imon på morgonen om jag hinner de!
puuuussshhej!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0