Träffa Tyra imon! :D

Hej älsklingar♥
jag kom precis hem..
Dania åkte rätt tidigt, så jag träffade Angelique vi gick
& köpte Pizza sen så var vi med Gino & dom dära en stund.
Så kom Anna & Gisela, vi satt & snackade lite..
jag har tjattat på mamma om att Angelique ska få följa med oss till turkiet när vi ska ditt
& jag hoppas verkligen att det kommer gå :D.
Imon ska jag träffa Tyra, har längtat efter hennne hur mycket som helst, det var en sak som hände så vi har inte kunnat träffas.
vi ska typ åka till hjärntorget & träffa ngn random snubbe, haha :p
hon kommer iaf till min skola först.
Men jag ska göra läxor nu.
KYYYYYSS


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv; tack! :)

allt är bra här med :)

haft en bra söndag ? :D

Kram!

2011-10-02 @ 21:37:06
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0